Menyelesaikan Aduan

 

 

Bagaimana Untuk Membuat Aduan

how to complaint

Sebelum anda boleh menggunakan perkhidmatan kami, syarikat yang anda adukan mesti terlebih dahulu diberi peluang untuk menyelesaikan pertikaian.  Syarikat Pemberi mempunyai masa tujuh minggu untuk berbuat demikian.

Anda juga boleh menggunakan pelbagai saluran untuk mengemukakan aduan anda kepada kami:

Buat aduan terus ke Portal Aduan
Dalam Talian kami (CoP)
CoP : www.aduan.cfm.org.my
Tulis surat kepada E-mel : aduan@cfm.org.my
Buat panggilan telefon untuk kemukakan
aduan atau pertanyaan ke
Talian Bantuan Pengguna : 1800-18-2222
Hantar faks ke Faks : +603-2693 2288
kunjungi pejabat atau tulis surat kepada Communications & Multimedia
Consumer Forum of Malaysia (CFM),
Malaysian Communications
& Multimedia Commission (MCMC),
Off Persiaran Multimedia,
63000, Cyberjaya,
Selangor Darul Ehsan.
 
Share |